Page 3 of 13 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 31 to 45 of 194

Thread: Taktyki

  1. #31
    Patryk-PL
    Guest
    dobra nie zabijajcie mnie pls ;<<<<<
    już jestem rozgrzeszony cl jest najlepszy XDDDDDDDDDDDD
    wiem po co jest cl -,- lubie jak ma wysoki level i swoim atakiem kosi niektóre unity jak szmaty a ulti to można powiedzieć auto win :>
    ale na orka który w większości gier (przynajmniej ja sie tak spotkałem) massuje wiwy to dupny troche ;P (nie zabijajcie za to stwierdzenie pls) IMO dk i lisz na mass wivs są o wiele lepszym duo niż cl + dk :<<<<
    już ?
    nazgul dobra wiem, że jesteś lepszy ale manner pls -,-

    tak btw jakiś miesiąc wczesniej w mirrorze lubialem grac cl'a jako first i fast exe xD ale już wole nie gdyż dk + pająki > cl + pająki :<<<<

  2. #32
    Banned I'm here for more than 1 year and I am banned! I'M SUCH A NO LIFE STUPID KID!

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Rus
    Age
    29
    Posts
    1,928
    lol

    Ty grasz pajaki i dk na mirror ud ?

    Pozdro &pokwicz (sry nie moglem sie powstrzymac :PP)

    To zagraj na Echo np. na mnie mirror ud ^^

  3. #33
    Registered User BLUE_SYSTEM's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Poland - Bydgoszcz
    Age
    33
    Posts
    3,596
    Quote Originally Posted by Patryk-PL View Post
    dobra nie zabijajcie mnie pls ;<<<<<
    już jestem rozgrzeszony cl jest najlepszy XDDDDDDDDDDDD
    wiem po co jest cl -,- lubie jak ma wysoki level i swoim atakiem kosi niektóre unity jak szmaty a ulti to można powiedzieć auto win :>
    ale na orka który w większości gier (przynajmniej ja sie tak spotkałem) massuje wiwy to dupny troche ;P (nie zabijajcie za to stwierdzenie pls) IMO dk i lisz na mass wivs są o wiele lepszym duo niż cl + dk :<<<<
    już ?
    nazgul dobra wiem, że jesteś lepszy ale manner pls -,-

    tak btw jakiś miesiąc wczesniej w mirrorze lubialem grac cl'a jako first i fast exe xD ale już wole nie gdyż dk + pająki > cl + pająki :<<<<
    Mass wivs grają nooby i Casin tylko :P
    btw.. fiendy w mirrorze, to sie gralo tylko na xpamie za starych czasow :P ale czsami mozna sie pobawic...

  4. #34
    taaak? to zagrtaj z Moonem zobaczymy czy nie do wygrania

  5. #35
    Patryk-PL
    Guest
    wiem, że się gra lisz (w wyjątkach dl) i mass ghoule, gargi itd
    ja nienawidze takich pojedynków gdzie wygra ktoś kto walnie pierwszy nove ;<<<<
    btw nazgul nie gadaj - widziałem twojego replaypacka i tam większość mirrorów (przynajmniej te których mialem mape i moglem obejrzeć) była z dk i fiendami DD
    btw własnie nie taki sam mass wivs grają orki :<<<
    najczesciej spotykam gosci co walą bm + sh/tc grunty pare riderów exe i mass wiwern... :<<< (elo tc na scrollu stomp focus wiw alt q z ) :<
    pozdro i .. pozdro ;D

    po za tym taka gadka to gdybanie - lepiej zagrać ;> (nie mówie koniecznie o nazgulu ale chodzi mi o to, żeby w grze sie przekonac ;>)

  6. #36
    Banned I'm here for more than 1 year and I am banned! I'M SUCH A NO LIFE STUPID KID!

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Rus
    Age
    29
    Posts
    1,928
    Kolejny koles co twierdzi ze jestem nazgul.pl ;p

  7. #37
    Registered User BLUE_SYSTEM's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Poland - Bydgoszcz
    Age
    33
    Posts
    3,596
    a nie jesteś ? xD heh pozatym nie grajcie juz w w3, bo to staje sie nudne :P

  8. #38
    Banned I'm here for more than 1 year and I am banned! I'M SUCH A NO LIFE STUPID KID!

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Rus
    Age
    29
    Posts
    1,928
    Na razie ucze sie grac humem i elfem, podobno to imby.

  9. #39
    firez-tm
    Guest
    tak to imby dlatego gram ne robie co chce a hum fe ;> potem zaczolem grac ud i uznalem ze sux hard bo jestem no skill btw nazgul acc na north to moze zagramy czyt. pojedziesz mnie w 5 sec bede gral imba nelfem

  10. #40
    Former Administrator FLaMeSeeKeR's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Fangorn
    Age
    36
    Posts
    3,999
    Quote Originally Posted by BLUE_SYSTEM View Post
    Heh pozatym nie grajcie juz w w3, bo to staje sie nudne :P
    Szczególnie random team
    Jakiś pomysł jak powstrzymać Orkami >> Ud,ktory wali mass batów moze mass trolls ?
    Former ''Hacks Team'' member.

  11. #41
    Registered User BLUE_SYSTEM's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Poland - Bydgoszcz
    Age
    33
    Posts
    3,596
    jak ud moze walić mass batów ? ;P

  12. #42
    Former Administrator FLaMeSeeKeR's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Fangorn
    Age
    36
    Posts
    3,999
    Quote Originally Posted by BLUE_SYSTEM View Post
    jak ud moze walić mass batów ? ;P
    Chodzi mi o Gargulce (wyglądają jak nietoperki )
    Former ''Hacks Team'' member.

  13. #43
    Banned I'm here for more than 1 year and I am banned! I'M SUCH A NO LIFE STUPID KID!

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Rus
    Age
    29
    Posts
    1,928
    lol :/

    2-3 baty i ud traci 12 gargow :S

  14. #44
    Registered User BLUE_SYSTEM's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Poland - Bydgoszcz
    Age
    33
    Posts
    3,596
    OMFG, rozumiem ze to był żart prowokacyjny ? Ud nie moze robić gargów na orca... ;/ W sumie co by nie zrobil to na 90% przegra :P

  15. #45
    Patryk-PL
    Guest
    XDDDD 4 baty cu gargi XD

Page 3 of 13 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Inne strony: Film Filmy 2017 Horror 2017


Affiliates