PDA

View Full Version : Problem z grą



Zagor1
14th January 2010, 12:04 PM
Witam mam problem nie moge sie polączyc z serverem euro
Mniej wiecej od wczoraj popoludniu ale rano jeszcze śmigało

Pisze cos o aktualizacji recznej a jak chce patcha zainstalowac tego z 1.24b na 1.24c to
Blizzard BNUpdate w2.133 skompilowany Aug 14 2008
Dziennik utworzony 10:59 am dnia 01/14/2010

This patch upgrades Warcraft III The Frozen Throne from the previous version.

BŁĄD: nie można otworzyć archiwum źródłowego'E:Warcraft III\war3.mpq'

WYNIK: Aktualizacja nieudana

Juz znalazlem, problem twił w tym iż w rejestrze w installpath mialem E:Warcraft III zamiast E:\Warcraft III i nie moglo znalesc :P moze sie komus przyda

fistaszek1
14th January 2010, 12:13 PM
Nie mogłeś się połączyć pewnie dlatego że xpam działa na 1.24c a Ty miałeś 1.24b. Na błędy z patchami pomoże reinstalka. Ewentualnie ściągnij Version switchera, ale nie wiem czy zadziała jak masz tylko 1.24b.

Git, ale to dziwne czemu tak miałeś. Nie podejrzewałbym tego ;d Pozdro

Ludwiczek
14th January 2010, 06:02 PM
Juz znalazlem, problem twił w tym iż w rejestrze w installpath mialem
E:Warcraft III
zamiast
E:\Warcraft III

i nie moglo znalesc :P moze sie komus przyda

:beer: dla ciebie
Brawo, właśnie o czymś takim kiedyś mówiłem, piszcie dokładnie czy i jak udało się wam rozwiązać problem

ps.
Najprostszym wyjściem wydawałaby się reinstalacja i patchowanie czystego na 1.24c
ale problem taki juz gdzies się pojawiał i wiedziałem, że jest jakiś fix na to, miałem go właśnie szukać :)

ps.2
a jednak nie dawało mi spokoju i znalazłem :) chciałem sobie udowodnić, że na większość problemów już są rozwiązania na tym forum :P
Its answered 2945869 times already... search a bit before u ask.. :p

http://eurobattle.net/showpost.php?p=1020125&postcount=3
Klikamy pierwsze SHOW, pokaze sie ukryta czesc, potem nowe SHOW

całość po angielsku ale prosta
.